Längtar till

Sådant jag längtar efter:

Att åka ut till skärgården med syskonen och bara ligga på en klippa i solen en hel dag och sedan grilla på altanen och dricka rosé med mycket is.

Att börja jobba på radion på Gotland.

Att någon kunde mejla/ringa och berätta att jag har ett hyfsat spännande reporterjobb till hösten.

Att han, den där snygga, men förmodligen upptagna mannen ska skicka mig ett fint SMS.

Att den där orken och inspirationen jag brukade ha, ska komma tillbaka.

Att jag, åtminstone om några år, har en liten trädgård eller balkong där jag kan odla pumpa och tomat.


Ett växthus skulle jag också önska att jag hade.

Då, om några av dem infriades, tror ni jag vore lycklig då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0